La maledicció de Castelmaure

La maledicció de Castelmaure

Lo tengo

La maledicció de Castelmaure

Cartoné 152 pp

4,041 opiniones

Información adicional

Catalán (España) · 

Sobre esta edición

19,4x25,4 cm Color PVP 24€

Argumento

Un mitògraf que porta més de vint anys recopilant rondalles, contes i llegendes populars persegueix tenaçment una història intrigant: la de la Maledicció de Castelmaure. Seguir la pista del desaparegunt rei Éric es converteix en un periple trepidant on la màgia, les casualitats i la traïció fan de brúixola duns personatges grotescos que han perdut la seva identitat. Entre confabuladors, taverners i mags, els antiherois daquesta rondalla indaguen en el seu passat mentre descobreixen que els seus destins estan estranyament lligats. Castelmaure és un conte medieval de rigorosa actualitat i una llegenda extraordinària sobre el perill d''apropar-se a la veritat.

Ver más

Fecha de publicación

Isbn / Código de barras

  • 978-8-419-52330-3

Lo que opinan los lectores

4,0

4 1

ha valorado431/03/2025

M ha agradat molt. Una història molt poètica, amb un dibuix i un color que encaixen perfectament amb el que ens vol explicar Trondheim. Potser m ha faltat més desenvolupament d alguna de les històries per aconseguir una obra rodona del tot, però sens dubte faré relectura més endavant. Un notable

El contenido de esta página se encuentra bajo licencia Creative Commons 4.0 Compartir igual, salvo las imágenes de cómics que son propiedad de sus respectivos autores y editores. Renunciamos al derecho de atribución. Más info.